چرا پوستر جدید تبلیغاتی ناسا شبیه کارهای گرافیکی سال ۲۰۲۲ نیست؟ چون الهامبخش آن یک کار تبلیغاتی قدیمی بوده

ناسا اخیراً پوستر جدیدی را برای گرامیداشت پرتاب آتی اسپیس ایکس Crew-4 به ایستگاه فضایی بینالمللی منتشر کرده است که رنگ و بوی متفاوتی دارد.
باب هاینز که فضانورد و خلبان این پرواز است، روز چهارشنبه در توییتی گفت که پوسترهای پارکهای ملی مربوط به دهههای ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ الهام بخش این پوستر بوده. اداره کار آمریکا در آن زمان، پروژه تبلیغاتی پارکهای قدیمی را داده بود.
شاید برای شما سخت باشد که باور کنید یک آژانس دولتی اینگونه تبلیغ میکند و به جنبههای تاریخی فرهنگی کشورش اینقدر نکتهبینانه توجه میکند. اما این کار قبلا هم سابقه داشته است. پوسترهای قبلی ناسا از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته بودند و تمام خدمه لباس «جدای» را پوشیده بودند.
خرید سرور مجازی
خرید ساک پارچه ای
کلاه تبلیغاتی
بهترین جراح بینی
پیش از آن هم جلد آلبوم بیتلز به نام Abbey Road، کتاب راهنمای کهکشان برای اتواستاپزنها، هری پاتر، و ماتریکس هم الهامبخش پوسترهای ناسا بودهاند.
برای ماموریت Crew-4، فضانوردان ناسا، لیندگرن، هاینز، جسیکا واتکینز و فضانورد سازمان فضایی اروپا ESA -سامانتا کریستوفورتی- قرنطینه رسمی خود را از روز پنجشنبه آغاز کردند. این پرواز زودتر از در روزهایی بعد از ۲۱ آوریل انجام خواهد شد.
این ماموریت بخشی از برنامه تجاری ناسا است. برای این ماموریت، یک سفینه دراگون جدید SpaceX به نام Freedom در بالای موشک فالکون ۹ این شرکت سوار خواهد کرد. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا پرتاب خواهد شد.
مقالاتتون عالین واقعا!