بازی ویدئویی

پاسخ سازندگان درباره مشکلات و باگ بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone Pacific

پس از مدت یک ماه و بازگشت از تعطیلات، بالاخره سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا پاسخ شکایت‌های بازیکنان به مشاهده انواع باگ بازی Call of Duty: Vanguard و همچنین Warzone Pacific را با وعده درست شدن آن‌ها بدهند.

از زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard، کاربران متوجه شده‌اند که فقط ۳ الی ۴ ساعت گیم پلی داستانی در این عنوان وجود دارد! به همین دلیل تمرکز بیشتر را روی حالت زامبی و همچنین بخش چند نفره گذاشتند. حال بخش زامبی واقعا نسبت به عناوین قبلی و آنچه که در Black Ops 4 دیده بودیم اصلا قابل مقایسه نیست و حتی استودیو تری آرک (Treyarch) هم نتوانسته است تا همان گیم پلی دوست داشتنی قبلی و همیشگی سری را حفظ کند. با این حساب، مقصد بسیاری از خریداران Vanguard رفتن به بخش چند نفره بود که آن هم باگ‌ها و مشکلات فراوانی داشت و هنوز هم دارد.

مدتی پس از عرضه نیز نقشه و حالت جدید Warzone Pacific را دیدیم که آن هم مشکلات و باگ‌های بسیاری داشت. با این وجود سازندگان در استودیو ریون سافتور (Raven Software) اعلام کردند که ظاهرا قصد رفتن به مسافرت و خوش‌گذرانی دارند! آن هم درست زمانی که بازیکنان از مسائل مختلف بازی کلافه شده و شدیدا از بازی زده شده بودند. با این حال بالاخره آپدیت نیم فصل بازی Call of Duty: Warzone Pacific و Vanguard بالاخره منتشر شد و برخی از باگ‌ها را هم برطرف کرد، اما همچنان اعتراض کاربران به داشتن مشکلات فنی بیشتر ادامه دارد. به همین دلیل نیز سازندگان اخیرا اعلام کرده‌اند که از تمامی این مشکلات مطلع بوده و قصد رفع آن‌ها را در اسرع وقت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا