وقتی مشکلات Call of Duty: Warzone Pacific یوتوبر معروف را عصبانی میکنند

نزدیک یک ماه میگذرد اما مشکلات Call of Duty: Warzone Pacific هنوز حل نشدهاند و سازندگان در عین حال در مسافرت به سر میبرند! این در حالی است که یکی از یوتوبرهای معروف که این عنوان را مدتهاست تجربه میکند، چنین موردی را برای یک استودیو سازنده بازیهای AAA کاملا ناشایست میداند.
نزدیک دو سال با نقشه وردانسک (Verdansk) در بازی Call of Duty: Warzone جنگیدیم و ادامه داستان Modern Warfare و Black Ops Cold War را در آن دنبال کردیم؛ جایی که کاپیتان پرایس (Captain Price) تسک فورس ۱۴۱ را تشکیل داد و پسر زاکایف را از ارتفاع پرتاب کرد! با این وجود در ماههای آخر و هنگام عرضه بازی Call of Duty: Vanguard، میدانستیم که اگر قرار باشد تا این روایت توسط Warzone ادامه پیدا کند، قاعدتا باید به هر شکلی که شده همه چیز به دوران جنگ جهانی دوم برود. به همین ترتیب، در صحنه سینماتیک آخرین فصل از وارزون در دوران Black Ops Cold War، دیدیم که ادلر (Adler)، وودز (Woods)، میسن (Mason) و هادسن (Hudson)، یک مخفیگاه مربوط به دوران جنگ جهانی دوم را پیدا کردهاند. با این حال در آنجا با کسی آشنا میشوند که نام آن را پیشتر در Call of Duty: WWII شنیده بودیم؛ جنرال بوتچر (Butcher)!
در واقع بوتچر آنها را میبیند و خود را به عنوان کسی که ونگارد که پایهگذاری کرده معرفی میکند؛ اما مهمتر از آن، وقتی است که به یک عملیات در جزیره Caldera اشاره میکند! جایی که به عنوان نقشه جدید Warzone انتخاب شده و داستان را در دوران پس از جنگ جهانی دوم به تصویر خواهد کشید. این ایده عملا برای ادامه کار وارزون به عنوان راوی کل خیلی خوب بود، اما مشکل اینجاست که جدای از داستان جذاب، باید گیم پلی بازی هم مناسب باشد!
به هر حال پس از عرضه دو بازی مجزا، انواع و اقسام سلاح مختلف به Warzone اضافه شده بود و حال با آمدن Vanguard، تعداد این اسلحه بیشتر هم شد! با این وجود، مشکل اصلی داشتن سلاح زیاد، حالتهای مختلف و یا در کل آوردن نقشه جدید نیست؛ بلکه باگهایی در این بازی وجود دارند که یک یوتوبر معروف به نام JGOD که یه صورت تخصصی وارزون را تحلیل میکند، به صدا درآوردهاند.