بازی ویدئویی

نیل دراکمن از تضاد The Last of Us و Resident Evil می‌گوید

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق مجموعه بازی‌های تحسین‌شده The Last of Us به تازگی مصاحبه‌ای داشته که در آن درباره تضاد The Last of Us و Resident Evil صحبت کرده بوده است. به گفته او، این ساخته استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به عنوان تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر در دست ساخت بود.

در اواخر دهه ۲۰۰۰ و اوایل دهه ۲۰۱۰ میلادی، رسانه‌های مختلف سرگرمی پر از زامبی‌ها بودند و این موضوع در مورد بازی‌های ویدئویی نیز صدق می‌کرد. زمانی که برای اولین بار بازی The Last of Us نیز معرفی شد، روی کاغذ و در نگاه اول بسیاری به راحتی می‌توانستند آن را با بازی‌های معمول و پرتعدادی که در آن زامبی‌ها را می‌کشید، اشتباه بگیرند.

البته طولی نکشید که مشخص شد بازی The Last of Us قرار است چیزی فراتر از این را ارائه دهد و تا حد زیادی به کمک لحن بسیار بزرگسالانه و واقع‌گرایانه آن و این که چقدر روی داستان و شخصیت‌هایش تمرکز دارد، تجربه متفاوتی را ارائه بدهد. در واقع، این همان چیزی بود که سازندگان این مجموعه در ابتدا آن را در نظر داشتند.

اکنون نیل دراکمن، خالقان و کارگردان سری بازی‌های The Last of Us و یکی از رئیس‌های استودیوی ناتی داگ، در مصاجبه اخیر خود راجع به تضاد The Last of Us و Resident Evil توضیح داده است. او می‌گوید که مجموعه Resident Evil را دوست دارد، اما بازی‌های آن همیشه در لحن و سبک خود بسیار زیاده‌روی می‌کنند. نیل دراکمن در این رابطه گفت:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا