بازی ویدئویی

نگرانی سونی از میزان فروش پلی استیشن پلاس در برابر ایکس باکس گیم پس

شرکت سونی به نظر پس از سال‌ها احساس خطر جدی کرده و در حال باختن در برخی بخش‌ها به رقیب مستقیم خود یعنی مایکروسافت است. به گفته سونی فروش پلی استیشن پلاس جدید با اختلاف از گیم پس کمتر بوده و می‌تواند آن‌ها را وارد بحرانی جدی کند!

سونی به شکستی بزرگ اعتراف کرد. شرکت سونی به تازگی از حقیقتی پرده برداری کرد که بدون شک هیچ شرکتی دوست ندارد با آن مواجه شود. رقیب سونی یعنی مایکروسافت در یکی از بخش‌های مهم صنعت ویدیو گیم از آن‌ها پیشی گرفته است. به گفته سونی، ایکس باکس گیم پس در حال شکست دادن پلی استیشن پلاس است.

طبق گفته‌های اخیر سونی درباره سرویس‌های اشتراکی، سرویس ایکس باکس گیم پس با اختلافی قابل توجه از سرویس پلی استیشن پلاس پیش گرفته و سطح‌های اکسترا و پرمیوم پلی استیشن پلاس عملکردی فوق العاده ضعیف نسبت به گیم پس داشته‌اند. سونی این گزارش را طی مراسم CMA و همزمان با بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ارائه داد!

ما به طور مداوم بازی‌های جدید در کنسول و رایانه شخصی دریافت می‌کنیم و در این میان، سرویس گیم پس و البته پلی استیشن پلاس به شکل ماهانه بازی‌هایی جدید و قدیمی را به سرویس‌های خود اضافه می‌کنند. در این مسیر، سرویس ایکس باکس گیم پس با اختلاف بهتر عمل کرده و کاربران بازی‌های بیشتر و بهتری را در مقایسه با سرویس پلی استیشن پلاس دریافت کرده‌اند.

اوایل سال جاری میلادی بود که پلی استیشن پلاس برای مقابله با ایکس باکس گیم پس سطوح اکسترا و پرمیوم را به سرویس خود افزود و در حالی که کاربران سطح اکسترا بازی‌هایی بزرگ چون Stray و بسیاری از نسخه‌های سری بازی Assassin’s Creed را دریافت کرده‌اند، سطح پرمیوم چندان به مذاق کاربران خوش نیامده و آنگونه که تصور می‌کردند عمل نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا