بازی ویدئویی

نبردهای هوایی بازی Starfield چگونه خواهند بود؟

نبردهای هوایی بازی Starfield بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی این بازی هستند و طی روزهای اخیر، تاد هاوارد (Todd Howard) تلاش کرد با اشاره به دیگر فرنچایزها ما را بیشتر با این بخش آشنا سازد و باید گفت که گفته‌های او بسیار امیدوارکننده هستند.

یکی از بزرگ‌ترین و البته جذاب‌ترین ویژگی‌های بازی بزرگ در دست توسعه استودیو بتزدا (Bethesda) یعنی Starfield، مبارزات هوایی میان سفینه‌ها است که به گفته تاد هاوار این بخش بازی به شدت از سری بازی MechWarrior الهام گرفته است. چنین چیزی به معنای نیاز به مدیریت نیروی سفینه و البته نیازمند دقت بسیار بالا برای هدف گیری درست در این بازی است و این در حالی است که امروزه جنگ‌های فضایی بازی‌های مختلف کمتر به سمت شبیه سازی و بیشتر شبیه به بازی‌های آرکید هستند. تاد هاوارد طی مصاحبه اخیر خود با IGN در این باره گفت:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا