موفقیت فوقالعاده بازی High on Life در گیم پس

مایکروسافت (Microsoft) و ایکسباکس (Xbox) به تازگی از موفقیت فوقالعاده بازی High on Life در ایکسباکس گیم پس (Xbox Game Pass) خبر دادهاند. این عنوان موفق شد تا رکورد بزرگترین انتشار در گیم پس در سال ۲۰۲۲ و بزرگترین عرضه بازی تکنفره این سرویس را به نام خود ثبت کند.
بازی High on Life یکی از عناوین مورد انتظار سال میلادی جاری است که توسط استودیوی Squanch Games، سازنده بازی Trover Saves the Universe توسعه پیدا کرده است. این استودیوی آمریکایی توسط تانیا واتسون (Tanya Watson) از تهیهکنندگان اجرایی سابق شرکت اپیک گیمز (Epic Games) که در ساخت بازی Fortnite مشارک داشت و البته، جاستین رویلند (Justin Roiland) نویسنده و صداپیشه محبوب که بیشتر به خاطر خلق دو سریال انیمیشنی محبوب Rick and Morty و Solar Opposites شناخته میشود، تاسیس شده است.
حالا چند روزی از عرضه جدیدترین بازی استودیوی Squanch Games یعنی High on Life میگذرد و اطلاعاتی که منتشر شدهاند، خبر از موفقیت فوقالعاده بازی High on Life میدهد. طبق این اطلاعات، این عنوان از زمان عرضه خود شاهد یک انفجار ناگهانی و غافلگیرکننده از نظر محبوبیت بوده است و در روزهای اخیر مشخص شده که اگر چه نظر منتقدان نسبت به این اثر تیراندازی اولشخص متفاوت بوده و برخی آن را دوست داشتند و برخی خیر، اما این نقدها تاثیری در محبوبیت بازی نداشتهاند و High of Life موفق شده تا تعداد زیادی بازیکن جذب کند. حالا شرکت مایکروسافت هم اعلامیهای منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری از عملکرد این عنوان در اختیارمان می گذارد.
طبق پستی که در وبسایت ایکسباکس وایر (Xbox Wire) قرار گرفته شده است، اعلام شده که روز و تاریخی که برای عرضه بازی High on Life در ایکسباکس گیم پس انتخاب شده است، به وضوح برای استودیوی توسعهدهنده آن یعنی Squanch Games نتیجه داده است و این اثر موفق شده تا رکورد بزرگترین عرضه یک بازی در این سرویس در سال ۲۰۲۲ را به نام خود ثبت کند. مهمتر از همه، این عنوان رکورد بزرگترین عرضه بازی غیر انحصاری که توسط استودیوهای داخلی ایکسباکس ساخته نشدهاند و همچنین رکورد بزرگترین عرضه بازی منحصرا تکنفره را نیز به دست آورده است. مایکروسافت میگوید که این آمار بر اساس تجربه بازیکنها از این عنوان، در پنج روز اول انتشار آن است.
مایک فریدلی (Mike Fridley)، کارگردان و مدیر عملیات استودیوی Squanch Games در این رابطه میگوید: