بازی ویدئویی

منتظر بسته الحاقی بازی Ghostwire: Tokyo باشیم؟

تهیه‌کننده ارشد Ghostwire: Tokyo معتقد است که ساخت و انتشار بسته الحاقی داستانی به عوامل متعددی از جمله موفقیت بازی، بازخورد منتقدها و استقبال بازیکنان بستگی دارد.

کمتر از یک هفته به انتشار جدیدترین ساخته‌ی شینجی میکامی یعنی گوست وایر توکیو باقی مانده و طبق معمول، استودیوی تانگو گیم‌ورکس به مرور اطلاعات جدیدی از بازی به اشتراک می‌گذارد. چند روز پیش بود که تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که اتمام ماموریت‌های اصلی بازی نزدیک به ۱۵ ساعت به طول می‌انجامد که در صورت طی مراحل فرعی و چالش‌ها، این زمان بسته به مهارت بازیکن بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت افزایش می‌یابد.

با این حال، از آنجا که این عنوان یک اثر تک‌نفره و داستانی است، طبیعتا محتوای آن به سرعت برای هواداران تکراری خواهد شد و در این بین، انتشار بسته‌های الحاقی و محتوای جدید می‌تواند بازیکنان را برای مدت‌ها به خود سرگرم نگه دارد. این در حالی است که استودیوی تانکو گیم‌ورکس تا به امروز هیچ سخنی از برنامه‌های خود برای ادامه‌ی پشتیبانی از گوست وایر توکیو به میان نیاورده بود.

در همین راستا، ساعاتی پیش ماساتو کیمورا، تهیه‌کننده‌ ارشد بازی، در گفت‌وگویی رسما اعلام کرد که تیم سازنده در حال حاضر برنامه‌ی خاصی برای خلق محتوای اضافه برای بازی ندارد و آن‌ها تمام تمرکز خود را روی انتشار موفق آن قرار داده‌اند. با این وجود، به نظر می‌رسد که سازندگان بعد از استراحت کوتاه مدت، گزینه‌های مختلفی را برای پشتیبانی از بازی بررسی خواهند کرد. یکی از گزینه‌ها، بسته‌ی الحاقی بازی است که انتشار آن چندان دور از انتظار نخواهد بود.

ماساتو کیمورا در این خصوص توضیح می‌دهد:

ما اخیرا روند ساخت بازی را به پایان رساندیم. در حال حاضر ما روی اتمام این پروژه تمرکز کرده‌ایم. از این رو، هنوز برنامه‌ی خاصی برای بسته‌ی الحاقی بازی در نظر نگرفته‌ایم. با این حال، پس از کمی استراحت، موضوع‌های جالبی را به طور دقیق بررسی می‌کنیم. اگر فرصتی برای ساخت محتوای جدید و بسته‌های گسترش‌دهنده وجود داشته باشند، احتمالا به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

این تهیه‌کننده باتجربه مدعی است که استودیوی تانگو گیم‌ورکس علاقه‌ی زیادی به گسترش تمام محصولات خود دارد. البته، این موضوع دقیقا به معنای ساخت بسته الحاقی بازی Ghostwire: Tokyo نیست و همه چیز به بازخوردهای منتقدها، استقبال بازیکنان و درخواست جامعه‌ی کاربران بستگی خواهد داشت. به بیان ساده‌تر، اگر همه چیز مطابق با پیش‌بینی‌ها صورت بگیرد و گیمرها از این عنوان رضایت داشته باشند، می‌توان منتظر انتشار محتوای جدید و اضافه‌تر برای بازی بود. او در این زمینه می‌گوید:

ما به عنوان تیم سازنده، همواره قصد داریم تا محصولی که ساخته‌ایم، گسترش دهیم و به بهبود آن ادامه دهیم. بر این اساس، ساخت بسته الحاقی دقیقا همان چیزی است که همیشه به ساخت آن تمایل داریم. هرچند، تحقق این موضوع به موفقیت بازی، استقبال بازیکنان و بازخوردهای جامعه‌ی مخاطبان ما بستگی دارد. در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا نتیجه‌ی کار را مشاهده کنیم. همان‌طور که اشاره کردم، اگر فرصت مناسبی پیش بیاید، ساخت بسته‌ی گسترش‌دهنده بازی همان چیزی است که به آن خواهیم پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا