سازندگان موتور Unity قصد دارند تا از روی جهان واقعی کپی بگیرند!

طبق اعلام سازندگان موتور Unity ظاهرا آنها قصد دارند تا از روی کره زمین یک کپیبرداری جالب انجام دهند تا در بازهای خاص، تمامی مکانها و افراد به یک نسخه کپی تبدیل شوند.
شخصیتهای NPC در حقیقت آن دسته از کاراکترهایی هستند که کنترل آنها در دست بازیکن نیست و عملا نمیتوان آنها را کنترل کرد. با این حال نکته قابل توجه اینجاست که برای روایت داستان یا حتی داشتن یک گیم پلی جذاب، همیشه داشتن NPC های با هوش مصنوعی قوی فوقالعاده تاثیرگذار خواهد بود.
برای مثال بازیهای سبک جهانباز مثل Assassin’s Creed یا GTA را در نظر بگیرید؛ تعامل بازیکن با جهان و همچنین NPC ها در این عناوین به حدی بالاست که عملا بخش بزرگی از کار را تشکیل میدهند. با این وجود، آیا در حال حاضر هوض مصنوعی NPCها به حدی رسیده که بتوان آن را یک انقلاب بزرگ در صنعت دانست؟
در جواب به سوال بالا، فقط کافیست یکبار به عنوان مثال بازی Assassins’ Creed Valhalla را تجربه کنید تا در آن شاهد داخل دیوار دویدنهای شخصیتها و همچنین تعامل غلط بسیاری از آنها مثل لگد زدن به دیوار باشید! در حقیقت بسیاری از بازیها از گذشته این مشکل را داشتهاند و به دلیل اینکه طراحی هر یک شهروند و شخصیت اتفاقی داخل بازی سخت و زمانبر است، سازندگان آ نرا رد میکنند.