داستان ریمیک Silent Hill 2 به بازی اصلی وفادار است

بر اساس اظهارات مدیر ارشد بخش بازاریابی استودیوی بلوبر تیم، داستان ریمیک Silent Hill 2 به بازی اصلی پایبند میماند.
اگر طرفدار پروپاقرص سبک ترس و وحشت باشید، احتمالا نام سری سایلنت هیل به گوشتان خورده است؛ فرنچایزی که بازی نخست آن در سال ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد و به لطف ارائه گیمپلی دلهرهآور و ترسناک خود حسابی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. در پی این موفقیت، شرکت کونامی ساخت دنباله مجموعه را در دستور کار خود قرار داد و با گذشت سه سال، نسخه دوم سایلنت هیل نیز از راه رسید.
از نظر شماری از بازیکنان، سری سایلنت هیل را میتوان به عنوان یکی از بهترین آثار سبک ترس و وحشت یاد کرد که البته با وجود چنین محبوبیتی، این فرنچایز طی دو دهه اخیر به کلی غایب بود؛ تا اینکه شرکت کونامی در اواخر سال گذشته میلادی به طور رسمی از نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 پرده برداشت.
وظیفه توسعه نسخه بازسازی شده سایلنت هیل ۲ به استودیوی نامدار بلوبر تیم محول شده و بازی روند ساخت خود را در سکوت خبری و به دور از رسانهها سپری میکند. در همین راستا، ساعاتی پیش آنا یاسینسکا، مدیر ارشد بازاریابی بلوبر تیم در گفتوگو با وبسایت Dread XP خاطرنشان کرد که نسخه ریمیک این عنوان از نظر روایت داستان به بازی اصلی خود وفادار بوده و سازندگان در بازسازی بازی از هیچ چیزی چشمپوشی نمیکنند.
آنا یاسینسکا در این زمینه توضیح میدهد:
در حال حاضر ما روی بازگشت فضایی متمایز و درونی در سایلنت هیل ۲ تمرکز کردیم. هواداران قدیمی مجموعه هرگز نگران این بازسازی نباشند؛ چرا که تیم ما در احیای دوباره بازی از هیچ چیزی صرف نظر نمیکند. در حالی که ما مشغول بازسازی بازی هستیم و گرافیک فنی و کیفیت بصری آن را بهروز میکنیم، به اصل داستان قدیمی بازی پایبند میمانیم. به همین خاطر است که شرکت کونامی مسئولیت بازسازی این بازی را به ما محول کرده است.
ما یک رویکرد بسیار ایمن برای ایجاد هر تغییری در پیش گرفتهایم. ما به بازی اصلی وفادار خواهیم بود. با این حال، هم اکنون مشغول اعمال یک سری تغییرات در برخی از مناطق بازی هستیم؛ چرا که این منطقهها به خاطر گذشت زمان نیاز به بهروزرسانی دارند.
همانطور که پیشتر گفته شده بود، بلوبر تیم نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ را به طور کامل از نو میسازد و به همین دلیل، شده و کیفیت بصری آن تفاوت زیادی با نسخه اصلی خواهد داشت. جدا از ارتقای گرافیک، یک سری ویژگیهای جدید از جمله زاویه دید از شانه به بازی اضافه شده است. همچنین، بهتر است بدانید که ماساهیرو ایتو و آکیرا یامائوکا به ترتیب مسئولیت طراحی موجودات و موسیقی متن بازی را برعهده دارند.