توسعه دهندگان CoD Vanguard به دنبال تغییراتی بنیادین در نحوه ریسپاون بازیکنان

تیم توسعه دهنده بازی Call of Duty: Vanguard پس از عصبانیت بسیاری از کاربران تصمیم به ایراد تغییرات اساسی در بازی گرفت که گمان دارند این بازی را سرگرم کنندهتر و البته منصفانهتر میکند!
از زمان محبوب شدن سبک شوتر اول شخص و فراگیری آن در میان کاربران، بخش زنده شدن پس از مرگ یا به اصطلاح ریسپاون شدن (Respawn) یکی از بخشهای پر بحث و گفتگو بوده و همیشه استودیوهای متفاوت به دنبال طراحی و توسعه روشهای نوین بوده که به معنای واقعی هیچکدام آنها به نتیجه مطلوبی دست نیافته و نحوه ریسپاون کاربران در بازی از حدود سه دهه پیش تا به امروز یکسان بوده است.
یکی از معروفترین سری بازیهای این سبک، سری بازی Call of Duty بوده که بدون شک بسیاری از ما حداقل یک مرتبه بخش آنلاین یکی از نسخههای این سری بازی محبوب را تجربه کردهایم. حال تیم توسعه بازی Call of Duty: Vanguard یعنی Sledgehammer به تازگی موضوع ریسپاون شدن را از نو در انجمنهای آنلاین خود به میان آورده و از کاربران طلب ایده نو کرده است. آنها در عین حال در حال آزمون و خطا برای طراحی و توسعه روشی نوین در این بخش از بازیهای شوتر اول شخص هستند که نتایج آن را در پلی لیستی آزمایشی یا Experimental Playlist در بازی ونگارد با کاربران به اشتراک میگذارند.
تیم Sledgehammer طی توییتی در صفحه رسمی خود، از انتشار پلی لیست آزمایشی برای عرضه ایده، روش و منطق نو در بازیهای شوتر اول شخص خود خبر داد. شما اگر وارد این پلی لیست شوید، متوجه میشوید که نقطه ریسپاون شما کمتر از پیش تصادفی است. به عبارت دیگر، تیم Sledgehammer قصد دارد روشی برای ریسپاون شدن عرضه کرده که شما در اولین لحظه ورود دوباره خود به بازی، احساس خطر از طرف دشمنان خود نداشته باشید.