تغییرات جدید بتل پس Halo Infinite چالشها را بیشتر میکند

پس از مشکلات و اعتراض کابران به سیستم ارتقا سطح در بتل پس Halo Infinite بالاخره ظاهرا سازندگان تصمیم گرفتهاند تا برخی موارد را برطرف کنند.
پس از عرضه رایگان بخش چند نفره بازی Halo Infinite، افراد بیش از پیش مجذوب فرنچایز هیلو شدند. در واقع سازندگان نزدیک به یک سال بود که طرفداران را منتظر گذاشته و این مورد رفته رفته در حال تبدیل شدن عنوان Halo Infinite به یک شکست برای تیم ایکس باکس بود. با این حال سازندگان به صورت ناگهان و نزدیک به ۳ هفته قبل از تاریخ اعلام شده بخش چند نفره بازی را در اختیار کاربران قرار دادند. این در وضعیتی بود که بتل پس بازی هنوز شرایط ثابتی پیدا نکرده بود و عملا همه چیز در فاز بتا قرار داشت.
با این وجود مدتی بعد بالاخره نهتنها بتل پس بازی برای افرادی که قصد خریداری آن را داشتند در دسترس قرار گرفت، بلکه یک بتل پس جداگانه با آیتمهای رایگان (به نام Tenrai) هم در کنار آن برای تمامی بازیکنانی که در نقشههای مختلف بخش چند نفره Halo Infinite به نابود کردن دیگران میپرداختند فعال شد. این پیشنهادها در کنار رایگان بودن خود بازی برای تجربه (بدون نیاز به سرویس Live) عملا برای تمامی بازیکنان بسیار مطلوب بودند، اما یک مشکل یا به عبارتی باگ بزرگ در این بین وجود داشت که مانع پذیرفتن کامل این بتل پس میشد؛ سیستم ارتقا سطح در بازی خیلی ضعیف طراحی شده بود!
این یعنی وقتی که شما قصد داشتید که پس از خرید بتل پس Halo Infinite جوایز سطحهای بالاتر را در آن دریافت کنید، تجربه ۲۴ ساعته بازی هم این اجازه را نمیداد تا به خواسته خود برسید! این یعنی شما چه برنده باشید و چه بازنده، یک مقدار خاص XP دریافت میکنید که نه بیشتر میشود و نه کمتر. همچنین اگر بیشتر از دیگر بازیکنان کشته گرفته و عملکرد خیلی خوبی داشته باشید، فقط علاقه نشان داده و خود را خسته کردهاید؛ چراکه هیچ مقدار XP اضافه یا خاصی به MVP در دست تعلق نمیگیرد. خلاصه مطلب: تلاش بیشتر = جوایز بیشتر نیست. بلکه شما فقط محدود به برخی چالشهای روزانه و هفتگی هستید که خیلی زود هم تمام میشوند. این در حالی است که سازندگان تصمیم گرفتهاند تا این روند را برای کمی تغییر دهند.