بانجی با همکاری سونی روی ساخت چند پروژه جدید فعالیت میکند

مدیر ارشد بخش خلاقیت بانجی به تازگی در پیامی رسما اعلام کرد که این استودیو با حمایت شرکت سونی روی ساخت چند پروژه جدید و معرفی نشده مشغول به کار است.
بدون هیچ شک و تردیدی، بانجی یکی از بهترین استودیهای بازیسازی به شمار میرود که با خلق سری هیلو نام خود را بر سر زبانها انداخت. در ادامه، بانجی با ساخت مجموعه Destiny حسابی در میان بازیکنان محبوب شد و در حال حاضر طرفداران زیادی از اقصی نقاط جهان دارد. در پی این محبوبیت، اوایل سال گذشته میلادی بود که بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی با پرداخت ۳.۶ میلیارد دلار، بانجی را خریداری کرد.
از این رو، بانجی در حال حاضر به عنوان استودیوی زیرمجموعه مستقل پلی استیشن به فعالیت خود ادامه میدهد. اگر خاطرتان باشد، سونی هدف خود از خرید بانجی را ورود به بازار بازیهای موبایل و ساخت بازیهای سرویس محور اعلام کرده بود و در ماههای قبل شایعههای زیادی در رابطه با پروژهها و بازیهای کاملا جدید استودیوی بانجی به گوش رسیده است.
در تازهترین این خبرها، ساعاتی پیش تام فارنزورث، رئیس ارشد بخش خلاقیت بانجی، در صفحه شخصی توییتر خود خاطرنشان کر که این استودیو در حال حاضر با همکاری سونی روی ساخت چند پروژه جدید و معرفی نشده فعالیت میکند. او با انتشار تصویری از مدالها که برای نمایش تمام محتوای عرضه شده برای مجموعه دستینی طراحی شده، اعلام کرد که استودیوی بانجی روش خود برای توسعه بازیها را به کلی تغییر داده و روی ساخت عناوین سرویس محور متمرکز شده است.
تام فارنزورث در این زمینه توضیح میدهد:
این تصویر یازده سال فعالیت در بانجی است. هر یک از مدالها یکی از ۲۵ محتوای عرضه شده برای سری دستینی و میلیونها بازیکن را نشان میدهد. در آن زمان، ما به طور کامل رویکرد خود در قبال ساخت بازیها و تجارت را به کلی تغییر دادیم؛ به طوری از آثار بستهبندی شده در جعبه به سمت ساخت بازیهای سرویس محور حرکت کردیم. ما با همکاری و حمایت شرکت سونی مشغول ساخت چند پروژه جدید و معرفی نشده هستیم. به ما ملحق شوید!
با توجه به اینکه در این تابلو هنوز جای برخی از مدالها خالی است، میتوان ادعا کرد که تام فارنزورث به طور غیرمستقیم به تداوم پشتیبانیها و عرضه محتوای جدید برای سری دستینی اشاره کرده است. دقت داشته باشید که مدیر ارشد بخش خلاقیت بانجی هنوز جزئیاتی از بازیهای جدید این استودیو به اشتراک نگذاشته، اما اشاره او به ساخت بازیهای سرویس محور گویای این موضوع است که پروژههای بعدی آنها همچنان به طور لایو سرویس خواهد بود.