بازی Ghost of Tsushima 2 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

با استناد بر جدیدترین آگهی استخدام استودیوی Sucker Punch Productions، به نظر میرسد که روند ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 آغاز شده است.
اواخر چرخه عمر کنسولهای نسل هشتم بود که شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی با همکاری استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch Productions)، بازی اکشن و ماجراجویی جدیدی را تحت عنوان گوست آو سوشیما راهی بازار کرد. این عنوان داستان غمانگیز سوشیما در قرن سیزدهم ژاپن و حوادث یک سامورایی به نام جین ساکای را روایت میکند که در پی حمله خونین و مرگبار مغولها به قبیلههای ساموراییها، قصد نابودی آنها را دارد.
این بازی به لطف روایت داستان درگیرکننده و ارائه گیمپلی جذاب خود از همان ابتدای کار مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و در کنار دریافت بازخوردهای مثبت از سوی منتقدها، جوایز متعددی را نیز به خود اختصاص داد. با توجه به چنین دستاوردهای ارزشمند و همچنین ساخت اقتباس سینمایی این عنوان توسط سونی پیکچرز، توسعه دنباله مجموعه چندان دور از انتظار نیست و در حالی که چیزی در حدود دو سال از انتشار بازی میگذرد، بسیاری از طرفداران بیصبرانه منتظر تجربه گوست آو سوشیما ۲ هستند.
در همین راستا، تا به امروز گزارشهای فراوانی در خصوص ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 به گوش رسیده که در جدیدترین آنها، مدتی قبل آگهی استخدام این استودیوی آمریکایی بار دیگر هواداران را نسبت به توسعه دنباله مجموعه امیدوار کرده است. به بیان دقیقتر، این استودیو به تازگی در وبسایت رسمی خود آگهی استخدام جدیدی منتشر کرد که در آن از طراحان مراحل و بازیهای مبارزهای برای توسعه یک اثر مخفیکاری و جهان باز دعوت به عمل میآورد.
در این فرصت شغلی به آشنایی بازیسازان با طراحی مبارزههای نزدیک تاکید زیادی شده و مهمتر از همه، ظاهرا افراد متقاضی باید عناوین پیشین ساکر پانچ را تجربه کرده باشند. در ادامه، گفته شده که این هنرمندان پس از پذیرش، روی ساخت یک بازی جهان باز معرفی نشده در شعبه اصلی این استودیو در شهر بلویو ایالت واشنگتن مشغول به کار میشوند. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره این پروژه در دسترس نیست و ساکر پانچ به نام بازی و تاریخ معرفی آن اشاره نکرده است.
با این حال، بسیاری از طرفداران معتقد هستند که استودیو ساکر پانچ در حال تکمیل تیم توسعهدهنده خود برای ساخت بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima 2 است. در حقیقت، این اولین باری نیست که استودیوی مزبور بازیسازان مختلفی را به استخدام خود درمیآورد. اگر خاطرتان باشد ساکر پانچ پیشتر به دنبال جذب بازینامهنویس و نویسنده بود که شرط پذیرش در آن، آشنایی کافی با ژاپن فئودال و داستاننویسی درباره حوادث تاریخی این کشور اعلام شده بود. همچنین، مدتی قبل این استودیو اعلام کرد که به یک طراح مبارزات نیاز دارد. طبق بیانیه ساکر پانچ، فرد متقاضی باید گوست آو سوشیما را تجربه کرده و هستهی اصلی و کلیات مبارزات بازی را به طور کامل و دقیق درک کرده باشد.
ماجرا صرفا به این موارد محدود نشده و ساکر پانچ پروداکشنز در خرداد ماه سال گذشته از یک نویسنده ارشد برای توسعه یک بازی جهان باز دعوت کرد. در این فرصت شغلی اشاره شده بود که نویسنده مورد نظر باید در روایت داستانهای احساسی، شخصیتهای ماندگار و دیالوگهای قوی مهارت داشته باشد و آنطور که به نظر میرسید، پروژهی بعدی آنها یک بازی داستانی و شخصیت محور خواهد بود. ناگفته نماند که در هیچ کدام یک از این فرصتهای شغلی به طور مستقیم به گوست آو سوشیما اشاره نشده است.