بازی ویدئویی

اتمام بازی Ghostwire Tokyo چقدر طول می‌کشد؟

بر اساس اعلام استودیوی تانگو گیم‌ورکس، برای اتمام تمامی ماموریت‌های بازی Ghostwire Tokyo به چیزی در حدود ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان احتیاج دارید.

بعد از دستاوردهای ارزشمند بازی The Evil Within، استودیوی تانگو گیم‌ورکس با همکاری شینجی میکامی ساخت یک پروژه‌ی جدید تحت عنوان گوست وایر توکیو را آغاز کرد. این اثر برای نخستین بار توسط شرکت بتزدا در مراسم بزرگ E3 2019 معرفی شد که ترکیب المان‌های ترس و وحشت با عناصر ماجراجویی حسابی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. بعد از چند سال صبر و انتظار، در نهایت کمتر از دو هفته به عرضه‌ی بازی باقی مانده و در حال حاضر شماری از هواداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن هستند.

از این رو، چند وقتی است که تیم سازنده جزئیات مختلفی از بازی به اشتراک می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن بازیکنان را درگیر خود کرده، ژانر و مدت زمان گیم‌پلی آن است. در همین راستا، ساعاتی پیش آقای کنجی کیمورا، تهیه‌کننده ارشد بازی، در گفت‌وگویی رسما اعلام کرد که Ghostwire Tokyo یک اثر در سبک جهان باز نیست، بلکه بازی اکشن ماجراجویی با نقشه‌ای به سبک سندباکس برشمرده می‌شود. او معتقد است که بسته به دیدگاه هر بازیکن، ممکن است ژانر بازی متفاوت به نظر برسد. با این حال، هدف اصلی تیم سازندگان این بوده که بازیکنان در یک جهان وسیع به ماجراجویی بپردازند.

کنجی کیمورا در این خصوص توضیح می‌دهد:

زمانی که درمورد ژانر بازی فکر می‌کردیم، سوال این بود که آیا این بازی یک اثر جهان آزاد است یا خیر. بسته به دیدگاه شما از یک بازی جهان آزاد، ممکن است همه چیز متفاوت باشد، اما برای ما موضوع این چنین نیست. ما معتقد هستیم که گوست وایر توکیو یک بازی اکشن ماجراجویی با نقشه‌ای به سبک سندباکس است؛ به همراه یک رازی که شما با کاوش در سطح شهر باید آن را کشف کنید. از این دیدگاه، احتمالا ژانر بازی به طور جهان آزاد تعریف نمی‌شود، اما این تنها دیدگاه ما به قضیه است.

در ادامه، کنجی کیمورا اذعان داشت که تلاش‌های زیادی برای تشویق بازیکنان به ماجراجویی و اکتشاف در بازی صورت گرفته است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، محصول جدید شرکت بتزدا به گونه‌ای ساخته شده که بازیکنان به دور از هرگونه استرس و مانعی در سطح شهر کاوش کنند. در واقع، شما در این بازی می‌توانید به هر نقطه که قصد داشته باشید، سفر کنید و از راز و رمز هرچیزی سر دربیاورید. تهیه‌کننده خلاق بازی در این زمینه توضیح می‌گوید:

ما قصد نداریم حس و حال ماجراجویی و کاوش در بازی را به کلی از بین ببریم، بلکه می‌خواهیم بیش از همیشه بازیکنان را به ماجراجویی در سطح شهر تشویق کنیم. به علاوه، نمی‌خواهیم که بازیکن برای اکتشاف در محیط بازی استرس داشته باشد. هدف ما این بود که بازیکن این توانایی را داشته باشد که به تمام نقاط مورد نظر خود برود. در صورتی که چیز جالبی در نقشه بازی مشاهده کرد، آن را بررسی کند. به طور کلی، ما می‌خواهیم تمامی موانعی و استرسی که به طور معمول بازیکنان را از ماجراجویی و اکتشاف منصرف می‌کند، از بین ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا